Tuesday, 27 December 2011

saya rindu awak ayah ~

salam ..
x lma gie nak msok taun 2012 .. 4 ary gk tggal lam taun 2011 tok untuk mlangkah lam taun 2011.. yahh! cyesly ! taun tok(2011) terlalu bnyak dugaan lam idup n menimpa kluaga sya.. dugaan yg pling berat pabila kehilngan owg yg pling pnting n sya syg dlm idup.. kehilangan seowg insan yg bergelar AYAH/BAPA ...yess! ofcoz terlalu perit untuk d lalui .. tapi itulah kehendak illahi.. (* setiap yg hidup,pasti akan pergi menghadap PENCIPTANYA..*) ..sya redha dgan smua dgaan walaupn sya maseh plukan seowg ayah dlm idup .. tipu la kan klau sya kata, sya tak jelouse tgok owg lain yg maseh ade ayah .. mase sya kja partyme dulu kt boulvrd-miri ,asal masuk je budak kcil n family diorng knjung kat tempat kedai sya kja tu ,bila dgar diaorg pggil *AYAH* je automtik la air mta sya nie brlingan je kat klopak mata.. tahan je air mta tu drpd nak jtoh .. klau jtoh malu la owg tgok kn,,dha bsar2 pn nak nggis lagi.. hahaha! tapi kan tu la yg sya rase stiap kali dgar owg lain pggil ayah diaorg.. aduhai ! siyesly sya rndu sangat nak pggil * AYAH/BAPA* ,tpi nak wat camne kan.. Allah je tau prasaan sya ketika tuh .. macam tu gak kat skolah bla tiba je ary permuafakatan/perjumpaan ibubapa or majlis yg memerlukan ibubpa tuk hdir sama,msti sya rase sdeyh je tgok diaorg yg mseh ade bapa.. sbb kan salu nye kalau ade majlis cam tu memng sya bawak bapa sya ,tpi skang dha lain .. bla tgok je bapa owg sya msti tringat bapa sya .. bapa sya baik.. dia seowg yg pnyabar .. jrang tgok dia marah-marah .. i really miss evrything about you dad ..! i miss to hear ur voice,i miss to see ur smile n evrythng bout u !!!
Now ! idup sya boleh d'katakan bnyak dha brubah coz bapa dha tak de so tggal mak/ibu yg jaga kami adek brdek ni.. mak tpksa jaga kami 5 brdek tapi mak tak penah complain  apa2 pun .. sya tahu mak mmg maseh sdeyh lagi khilngn owg yg dia syg n cintai .. tipu la kan klau tak sdeyh ,sdang kan pasngan yg bercnta lagi boleh FRUST MENONGGENG bla prcntaan diaowg putus kan??? apatah lagi bla pasangan yg dha kahwin & dah pn sah mnjdi suami istri & bjnji tuk idup semati kan??? mmg perit kan??? tapi yg perit tu gak yg paksa d telan .. hhmmph! apa2 pn sya jnji akan stiasa ade untk ibu n jaga ibu & cuba buat yg trbaik untk family sya..
-insyaallah-
okey la ..sya chow dlu erk ! pnjng tol entri sya kali nie ..hihi! take care ! 






p/s:: sorry la kalau entri nie boring .. =)
   myblog kali nie nampk lebih simple dri yg nie kn mimieyshashalovemimieyrieyn.blogspot.com ...tpi sya syg blog lma nie !!grrrrr!! 






-wasalam-












Monday, 26 December 2011

i'm back !

salam ...
hyeee ! first of all ...
msti torang heran kan yg sya ni bnyk sngat blog kn.. HAHAHA! bkn sya asyik nak buat blog je TAPI sya nie asyik2 lupe passwrd ..HAHA! tu la bnyk sgt mkn semut kott..(erk ! bkn suke2 je mkn semut erk,tu pun TERmakan laaaa..) HIHIHI ! 

sya syg sngt2 kt blog nie(mimieyshashalovemimieyrieyn.blogspot.com) tapi nk buat mcm mane kan..?
btw,kat follower2 yg FOLLOW sya balik nie THANK YOUUUU SOO MUCH keyh ... insyaallah sya follow korng balik okeyh... 
sblom tu, sya nak mnta maaf coz blog sya nie BORINGGGG sgt2 .. kalau ade cta nanti sya cta kat korang keyh ! =)



-wasalam-