Thursday, 26 July 2012

ramadhan datang lagii =)

assalam ..
hye korang ape cerrr ??? ape habaQ ??? hihi !
lama tol dha x update nie .. bzy... ( bzyy la sangaaddd )hiihiii! dah berhabukk daa blogg ... xde mase nk berblogger ,asyikk aktif kat facebookk jer ..btw ,skang nie tgahh bzy ngan kerja ,bsness lgi (bsness kecil je ) ..apa-apa pun skang nie dha bulan puasa dan hari nie kita dha msuk puasa yg ke 6 kn ?? rase nye blum terlambat lagi nk wish SELAMAT BERPUASA kat korang smua kn? hihi ..
nie ramadhan ke 2 sya xde bersama ayah .. erh! kalau di ingatkan buat nitis air mata jer kn .? yg pergi tetap pergi dan tak kan kembali lagii pun ... sya dapat sederkahkan alfatihah ..sesungguh nya sya rindu ayah sangad-sangad .. =(
ape ape pun semoga ramadhan nie lebih baik dari sebelum nyaa .. okey la ,sya log out dulu ..jangan xpuase erk.. berdosa tau kalau yg ABC tu xpe la .. hihihhi ..take care ..
wasalam